KLAAR!

Äntligen e' jag o Johan klara med min blogg. Va tog de några timmar i tre dagar. Haha. Ojoj, tror nog aldrig jag lagt ner så mycke tid eller energi på nå förut. Alltså nå sånt här. Hehe. Men de gick ju rätt bra?! jag e' nöjd =)

TACK JOHAN! <3


Idag har jag tvättstuga. Men hade inte så mycke tvätt idag. Eftersom jag tvätta för bara några dagar sen. men eftersom jag åker bort imorrn o blir borta i 1½ vecka ungefär så kan de vara skönt o inte ha en massa tvätt när man kommer hem =)
Ska oxå diska o städa lite så de e' fint hemma när jag kommer hem igen ^^
Sen ska jag packa med.


Ska hämta Althea vid 13-14 tiden o sen kommer min far hit o ska titta på Althea när hon cyklar =) Althea ville visa han de. Hon e' ju såå duktig, min lilla busa! <3


Andreas kommer hit ikväll <3 Saknar han så! De va lite över 2 veckor sen vi sågs nu. =(
O imorrn blir vi barnlediga o då åker vi först till IKEA. Ska kolla på en JÄTTE garderob. ^^ Sen blir de ner till Lidköping =)

Kanske hinner skriva nå mer senare ^^

Puss
// CeeCee


Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg
Postat av: Johan

Ja se där det vart färdigt till slut, och hon klara av att koda lite själv med inte illa inte hoppas bloggen kommer funka fint nu ^^

2010-04-30 @ 12:35:50
Postat av: susanna

oh vilken fin blogg :) den ska ja följa hihihi. kram sessan

2010-04-30 @ 12:46:11
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: erika

vad kul att se att du skaffade blogg. fin den är:)allt bra?kram erika

2010-04-30 @ 18:19:23
URL: http://minimini.blogg.se/

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback