En söt liten rosa kjol

Ååh, jag hitta lite kläder igår när jag o Carro va på stan. =)
Köpte ett par gråa jeans byxor till mig på H&M för 50kr =O Sen köpte jag ett par kortbyxorGina oxå. Dom va inte på rean men dom va så snygga så kunde inte låta bli. Sen va dom inte så dyra heller. =)
Sen köpte jag ett rött nagelack. Mitt va slut o jag tycker de e' snyggt med rött. Men jag ville ha vinrött. O detta va inte de ser jag nu =/ Aja, får köpa nytt en annan gång. Hehe.
Sen blev de en klänning o en kjol till Althea =) Hoppas hon kommer gilla dom ^^ Kjolen e' jag helt säkert på att hon kommer älska. Den e' ju rosa ;) Hehe.


Jag har rätt nyligen gått upp. Sov lite längre i morse. Eller jag vakna först vid 9 o kände mig lite halv pigg/trött. Så jag blundade ett tag till, kan vi säga ;) Hehe.


Andreas o jag myste till ännu en Wallander film igår. ^^ Ovanligt? Hehe.
Käkade tacos. Mums så gott de e'!
Undra va jag ska göra för mat idag då. Hmm. Har tvättstuga med, 17-21.


Har faktiskt inga planer allt idag. Hmm. Tråkigt! =/ Eller, tvätta som sagt då. Men annars. Hmm. Kanske ska ringa nån vän lite senare sen. Nu har jag ju inte ens duschat eller nåt. Satte mig här direkt när jag vakna o kikade facebook ^^
Men idag e' de iaf SOL ute. Igår va de väldigt grått. Usch. =/ O regna gjorde de med. Det gillar vi INTE! Hehe.
Så man kanske skulle försöka komma ut nå idag iaf.


Nee, om man kanske skulle ta o göra lite frukost. Magen pratar lite med mig.


Hoppas ni får en underbar dag!
Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback