Fiin fin väder ^^

Då har man vaknat till liv, eller ja, iaf någelunda. Hehe =)
Sitter o äter frukost.



De e' KANON väder ute här idag. Så ut ska jag allt o hitta på något =) Ska ju träffa Alex sen senare. Kanske kan ta en promenad eller så =) Men hon skulle hjälpa sin syster med nå innan eller va hon skrev. Hmm. Hon väckte mig =O Jag kunde sovit längre. Hehe. Men de gör inget. Ska väl inte sova bort heela dagarna. ;)



Bara några småå moln. =) Vilket inte göra så mycke. Bara dom inte skymmer solen ;) Hehe.


Nu va mackan slut o jag ska väl försöka släpa med mig sj in i duschen strax. E' fortfarande för trött för o röra mig här ifrån igen. Räcker med att jag gjorde frukost ;) Hehe. Men oftast piggnar man ju till av en dusch. Så jaa, alldeles strax ;)


Förresten. Jag har heelt o hållet glömt bort körkortsboken. =S OJOJ. Kanske skulle sätta mig o läsa lite i den idag med. Om jag hinner med. Hmm.


Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback