Galen städtant. HA ;P

Jag har dammsugit, skurat golv o plockat med lite saker nu på morgonen.
Duschat o gjort mig i ordning. ^^
Ska iväg o handla med mor sen. Behöver handla shampoo o balsam o lite annat smått o gått.

Nån dag ska jag fota hur jag har de hemma o lägga upp i bloggen tänkte jag. Men idag orkar jag nog inte de. Om jag inte gör de lite senare sen.

Ska ner i källaren sen igen. Glömde ta med två stolar som e' Altheas som knappt används. Eller joo, den ena använder hon juh. Men jag vet inte vart jag ska ha den nånstans här hemma. Hmm. Får se hur jag gör med den.


Jag just nu





Hoppas ni får en underbar fredag! Det kommer iaf jag att ha ^^
Puss
//CeeCee
 


Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg
Postat av: vikhaedan

Jösses vilken vacker bild ;)

2010-05-21 @ 13:47:36

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback