Hann inte..

Jag hann inte skriva igår. Vaknade vid 10 o slängde mig i duschen på en gång. Andreas skulle iväg o spela golf med sin far medan jag, Andreas mor o Andreas syster med dotter skulle åka runt o kolla på konst o hantverk o ja, jag vet inte allt va de va. =)
Efter de förljde jag med till Andreas syster sen när Andreas kom dit så grillade vi. Mums! Älskar grillat! =)
Sen hem o fixa med clan träffen. (Jag spelar CS för dom som inte vet de. O jag e' med o e' huvudadmin i en clan som kallas sig J4F (Just 4 Fun) o vi ska ha en clan träff i sommar.)
Sen vart de en Wallander film, sen sova.
Så såg gårdagen ut. Hehe.


Nu har jag rätt nyligen vaknat. Medan Andreas har varit vaken i snart 4-5 timmar. =S Jag skulle aldrig orka.
Sen kommer han hem vid 20-21 tiden. Så de blir typ duscha, äta nå o sen sova igen när han kommer hem. För han ska börja jobba över. Så de känns ju jätte kul. =( Men men. Han jobbar in hela fredagen o halva torsdagen så får väl vara glad att jag får mer tid med han då istället.


Idag vet jag inte riktigt va jag ska göra. Hmm. De blir nog rätt lugnt. Rätt mycke sitta vid datan, antar jag.
Kanske ska ringa nån vän sen senare o hitta på något. Får se.

Guuud va jag saknar Althea då! =( Inte känns de som om de va förr går jag vart barnledig inte. =S Usch. O de e' mer än 1½ vecka tills jag får hem henne igen. =/


Nee, om man kanske skulle ta o spela lite såhär på "morgonen"!? Hehe.


Just de. Jag ska försöka bli bättre o lägga in bilder o sånt i inläggen med. Men lite jobbigare o hålla på med såna saker när jag e' här hos Andreas.


Ha en underbar dag!
Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback