Har helt kommit av..

..mig från att skriva. Har haft fullt upp. Städat o möblerat om, fått hem Althea, varit på IKEA o Marieberg o snurrat med mor o Althea, tvättstuga idag, ska upp på vinden med en hylla från Altheas rum jag inte ska ha kvar där. Hon har fått en byrå att ha sina kläder i nu. =) Hon e' jätte glad över den. Jag tyckte vi kunde ta bort slottet (Ett tält om hon) men de ville hon INTE. Hehe. Så fick ta bort hyllan istället. Men jaa, ska nog sätta mig o rensa bland hennes saker nån dag med. Många saker hon inte leker med.

Just de. Jag har rensat bland alla mina kläder. Jag har EN del =D Hehe. o mer ska de bli ;) Jag sortera bort en ICA kasse med skräp o en JÄTTE kasse med kläder att ge bort. Hehe. O med jätte kasse menar jag ungefär två ICA kassar.

Nee, nu ska vi ner i tvättstugan igen. Hänga lite tvätt. Ska försöka hinna med o dammsuga igen o sen skura golv med. De va ett tag sen nu. =)

En låt under tiden.

Jag gillar denna skarpt! ^^

När jag ändå e' igång sätter jag in en låt Alex spela för mig som Althea älskar =)



Althea säger: "Igen mamma" "Mamma, kan du inte spela den där med bananerna". =)
Osså dansar hon som bara den =) Håååååll igång ^^ Hehe.


Nee, ner i tvättstugan va de ^^

Ha de underbart!
Puss
//CeeCee


Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg
Postat av: Alexandra - mamma till Neo!

haha så hon gillade den ^^ suveränt då jue :D

2010-05-16 @ 22:59:48
URL: http://naliiiin.blogg.se/

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback