Hem

God Morgon!
Jag e' lite seg idag. Vart lite mycke vin o cider igår ;) Hehe.
Andreas la sig före mig så jag satt här o spela CS sj. Fast sj o sj va jag väl kanske inte. Hade flera härliga typer jag spelade med =) Hehe.

Idag ska Andreas köra hem mig. Just nu e' han hos sina föräldrar o hjälper dom med badrummet, tror jag de e'. Hmm. Så jag sitter här o tar de lite lugnt. Ska väl in i duschen snart o packa o så. Så vi inte kommer iväg allt för sent.


Jag saknar Althea så jag blir tokig! =( Men SNART e' de lördag! O då kommer bus hem igen.
Mitt lilla troll
(Ni vet, kärt barn har många namn ;) Hehe.)



Älskar den här bilden på henne! Så oerhört fiin!
Vi e' i Stadsparken i Örebro med Suss. Suss som tagit bilden!


Förresten. Jag vart nyss bannad från serven jag brukar spela CS på =( För jag råka skriva "Fan" i spelet. =( Första gången jag råka svära i spelet o SJKLART e' de nån admin som ser de. Suck!
Men som tur va e' de bara 1 dag, tror jag. Hmm. Så jag får spela där imorrn igen. He he.


Nee, nu ska jag nog kanske spela lite mer. Hmm.
Kanske skriver nå mer senare ikväll när vi kommit hem till mig.


Ha de gott tills nästa gång!
Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback