Igår..

.. va jag på stan med Carro o snurra.
Handlade lite kläder till Althea o tog en fika. Carro hade precis piercat tungan IGEN så hon kunde knappt äta sin kladdkaka. =D Hehe. Så faktiskt lite små roligt ut ;)

Detta köpte jag iaf till Althea.

Ett par trekvarts shorts i jeans med rosa sömmar



Två linnen. Ett rosa o ett lila.



OCh sist men inte minst två söta sommar klänningar ^^



Såå söt hon kommer vara i dessa kläder nu i sommar ^^ Hehe.
Förresten. Allt e' från H&M. ;)


Sen efter stan va jag o Carro o solade en sväng. (Solarium då). Solade 20min. Jag tror mina fläckar på axlarna inte syns lite mycket längre. Hmm.
Förut när jag solat har jag fått två vita fläckar där. För jag legat på nå skumt sätt. Men denna gången försökte jag ligga på ett annat sätt (Inte skönt) o jag tror de funka =)

Nee, nu ska jag slänga mig i duschen o göra mig klart för sen ska jag träffa Alex o underbara Neo <3


Förresten
. Jag saknar bus som bara den! Kan de inte bli lördag NU! Så hon kommer hem igen! <3 Mitt lilla troll!


Ha en kanon dag!
Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback