Lidköping

Då va man i Lidköping igen då =)
O resan gick jätte bra. Förutom att Andreas fars bil tog lite stryk så att säga.
Han åkte bakom en bil o fick ett stenskott =/ Inte så kul med tanke på att hans far precis bytt rutan. =/ Illa!
Va till Vinninga förut o skulle lämna tillbaka bilen då vart vi bjudna på grillning ikväll =) Så vi ska snart åka dit ut igen =) Mysigt!

Just de. Jag köpte inte nåt på IKEA. Duktig jag känner mig. Jag brukar alltid handla järnet när jag åker dit eller till nå annat skoj ställe med massa grejer, eller kläder. Hehe. =)
Andreas handla en del idag.
Va till NetOnNet en sväng med, va va de jag skrev i förra inlägget ;) Hehe.
Sen gick jag in på skopunkten. Jag hittade två par skor jag faktiskt gillade. Men njaa, jag har såå himla mycke skor så nästa par skor jag köper blir till Althea. Förutom ett par converse ;) Heheh.

Hoppas ni får en mysig första maj kväll. De kommer jag ha =) Alltid lika mysigt o åka ut till hans föräldrar o umgås! =)

Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg
Postat av: mycktyckerskan

Kanon Cilla! kul att följa en favoritelev

på de olika vägarna som livet har för dej.

Ha en underbar helg! Förresten vilken snygg LAY OUT .

2010-05-01 @ 18:22:49

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback