Lite ändrade plans idag.

Andreas kusin ska komma hit o vi ska käka o ha de gott!
Sen åker vi till mig ikväll. =)

Förresten Andreas o jag sitter här med varsin godispåse. =D Haha.
Andreas sitter vid tv'n o tv-spel med sin



O jag sitter här vid datan med min



MUMS!
Fast jag har tröttnat på godis rätt mycke. Hmm. Så de brukar bli så att Andreas äter alltid upp sin först sen äter han på min. =D hehe.

Sitter o lyssnar på musik på youtube med Johan över steam.
Hittar massa gammal godingar.  Kan lägga upp nån! ^^




Enligt mig, bästa låten med W.A.S.P



Enligt mig, EN av dom bästa låtarna med Europe
Oxå väldigt förtjust i Seven doors hotel med dom ^^

Aah, de va dom =D Orkar inte lägga upp fler =)


HAHA. Jaa, detta e' ingen ny låt, men VA?



HAHA. Den va lite rolig faktiskt, och bra ;)



Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg
Postat av: erika

vad härligt att höra, det var ju ett bra tagsen man såg dig ju:)

Jo tack bra bra här. gör du nuförtiden?

ha en super helg. kram

2010-05-07 @ 18:47:19
URL: http://minimini.blogg.se/

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback