Metal Svenskan 8 maj

Jaa, vart ska jag börja? HELT underbart va de!

Alltså, jag har hört folk säga att Sabaton e' bra. Men detta?! HAHA. Dom va ju bäst! Älskar hans röst!
Såklart va ju Raised fist o Twisted Sisters oxå bra. Men INTE i närheten av så bra som Sabaton ^^

Här kommer LITE bilder. Jag tog nästan 400 bilder i lördags. Haha. =D
Så ja, detta e' LITE bilder från i lördags ;)


(Klicka på bilderna för större bilder)


Hemma hos Cissi innan.
Jag, Andreas, Cissi, Camilla o Mattias

       


Raised Fist


        


Twisted Sisters


                


O sist OCH BÄST
SABATON


                                


Jag o Andreas står o väntar på o få hämta ut min jacka o hans tröja




O detta e' inte alla bilder som sagt. Hehe. Har valt ut några. =D Haha.


Sabaton ska jag allt se igen, helt klart!



Skriver kanske nå mer sen senare!
Puss
//CeeCee


Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback