Jag hann inte skriva nå mer igår

Va till Linda en sväng igår. Hon växer o växer. Så sött! (Gravid) Hon hade lite städdag igår så jag gick dit o gjorde henne lite sällis =)

Sen träffa jag Carro o vi va till Apoteket. Hon skulle ha nåt mot fästingar, sen åkte vi till Hem companiet. Sen ner på stan o tog en fika. Jag beställde en baguette som jag aldrig fick. Så när vi skulle gå gick jag fram o sa till att jag ville ha pengarna tillbaka. Vilket jag sjklart fick! Hmm. Dålig stil o glömma nå sånt tycker jag. Visst, om de vart massa folk o många beställningar eller så. Men de va bara jag o Carro!!!! Så de va INTE många där. Jag tycker när man får en beställning sådär så gör man de direkt. O inte springer runt o göra massa andra saker. Eller han kanske glömde bort de på en gång jag sa de. Nee, han tog ju betalat för den iaf. Hmm. Aja, sak samma. Fick ju iaf mina pengar tillbaka.

Sen skjutsa Carro mig hem till Alex. Så vi satt o prata lite o mata Neo, hennes underbart söta son! <3
Sen gick vi till Hem companiet. Haha. Andra gången den dagen jag va där. Jag älskar den affären.
Då va Andreas på väg hem o va nära så jag bad han komma in en sväng till hem companiet. Där vi köpte två typ hyllor, eller va man ska kalla de. Dom ligger tyvärr i Andreas bil nu annars hade jag tagit en bild o lagt upp. Men jag får fixa de senare =)
Hem till Alex en sväng till o busa med galna Neo. Hehe. ;)

Sen kom Andreas o hämta mig o vi åkte o handlade lite mat o smått o gott ;)

Andreas o jag kollade på en bra film igår, till maten. Va va de för nån nu igen. Hmm.

Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief


Så hette den visst =) Titta på den vettja ^^


Jag hemma hos Linda igår ^^




O idag har jag typ bara hunnit vakna ännu. Hehe. Andreas har nyligen åkt för o fixa bilen.
Vet inte riktigt när han kommer hem igen. Men ska ner på stan en sväng sen o köpa några cider tänkte jag. Tills imorrn =) Då blir de konsert i Örebro för mig o Andreas =)
Jaa, vilka va de vi skulle på. Twisted sisters o Sabaton har jag för mig. De e' ju Sabaton som lockar mig mest. Hehe. O dom e' förband till Twisted sisters. Hehe. =)
Ska grilla o dricka lite med Cissi, Camilla, Mattias o Marcus först =) Ska bli skoj! =)

Vet inte o vi åker upp till mig ikväll o sover eller om vi åker förbi där en sväng imorrn innan vi ska vara i Örebro. Hmm. Måste iaf hem till mig först för där finns biljetterna. Hehe.

Nee, om man kanske skulle ta o spela lite CS eller ta sig en dusch?! Hmm.


Ha en underbar dag!
Puss
//CeeCee

Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback