Nu vart det väldigt..

.. längesen jag skrev något här.
Så går de när man bråkar med mig (Tänker på inlägget innan detta). ;P Haha.
Nee, men skämt o sido. Hmm. Jag tröttnade på o blogga.
Har testat o blogga några gånger men jag lyckas alltid tröttna på de =/
De e' nog inte min grej att blogga, tror jag. He he.
Men ja, kanske borde göra ett nytt försök! Hmm.


Igår va jag o bus inne i Örebro o träffa Suss. Heldags shopping. ^^ Super trevligt =)
Köpte massa tråkiga basic kläder då, men ändå. He he.
Hittar ju aldrig något längre =/ De e' ju bara en massa skumma kläder i butikerna nu. He he.
O idag har jag shoppat lite mer (A) Behövde regnkläder.
Eftersom jag inte har körkort eller bil så e' de behövligt!!
999kr! RUNERAD! He he. Needa ;) Så farligt e' de inte ^^


Nee, orkar inte skriva mer nu. Ändå ingen som läser ;P Men ibland kan de vara skönt att skriva av sig lite ändå. He he.


En grymt skön gammal låt ^^

http://www.youtube.com/watch?v=7ciRNd0m5ws&list=FLEcILdAb2A1ONTqY8cwBEzA&index=4


Ha de gott!
Puss //CeeCee


Här kan du lämna ett spår efter dig i min blogg

Vem är du?:

Din mail? (Bara för mig):

Har du någon blogg du vill dela med dig av?:

Vad hade du på hjärtat då?:

Trackback